Wednesday, August 11, 2010

Hero to Zero part 2

brtemu kmbli...dan saham ku pn dah kmbali stabil..

kali ni msih dlm sek rendah...aku mmg mnat kt sorg mnah ni..agak pndai 40000 kli gnda dr aku la..cntik 2 jgn ckp la...klah ning baizura..aku nk tackle tkot xjatoh..aku bt slumber jela...ego la konon...pnah 1 kjadian ni..mmg ssah nk lpa...nk tnjuk hebat la konon dpt gadis2...nk lompat kerusi...susun pnjg2 nk lompat mcm motor cross la..ade dlm 4 kerusi kot...amek lajak bkn maen jaoh g...lri2 lju then lompat..zzaaaaaaaaaaaasss!!..bru 1st kerusi dah fail...bleh lak trsgkt kaki kt ci 2..mmg mnyunkor aku dgn on the spot nya..tiba   nmpk bintang...brklip2 dlm kgelapan..indahnya...nmpk lg 1 bntang dkat ngan aku...mntrtawakan aku dgn kjamnya...cis!..bkn nk tlg bangunkn aku..ape jd kt aku??lekat g ha parot kt dagu ni..nsb baek xterok..(amran :: dlrg mlakukn aksi bodoh ni)..start 2 aku dah xbuas lg untk 3 hri...lps je 3 hri..buas blik...msih x give up nk tackle awek ni...mcm2 aku bt..tp tkot nk luah..shnggalah pd 1 hri...da dkat upsr..aku nekad nk bgtau..mlgkahnya kaki aku dgn megah..sblm slmat smpai dgn jayanya pda si dia..si gemok memotong double line lalu memintasku trlebih dahulu untk smpai kpadanya...trpotong stim aku di situ..da la ssah nk dpt kberaniaan cam 2..bla da dpt ad lak org kcu line..adoyai...xpe2...aku postpone lps upsr...time nk amek result ni...dpt je rsult aku rse agak bleh tahan la..3 A' 2 B'..smangat trus aku..dlm pla otak gelong aku ni mmg nk attack si gadis ni..aku da nmpk dri jaoh dlm class 2..dia brseorangan..mmg pluang keemasan la..kli ni kcewa lbih awal...trdengar sayu dri cuping telingaku mengatakn...si gadis ni dah brcouple dgn i gemok ni..."kaabbboooooooooooooooommmm!!!!"petir mnyambar sprti filem hndusetan...tba2 trdngar lgu dewa.."hancur hatiku...mengenang dikau...mnjadi keping2...setelah kau pergi.."(mnambah je ni)..dngan humblenya aku mngangkat kaki..mereversekn diriku...mncri port untk brsndrian..dtg la sorg minah ni...agak baik ngan aku...dia pnah mlafazkn cntanya padaku..tp aku rject..(bodoh betol).."knpa ni epy??cam sedih ja.."xde ape la R_ _ _ _ _..sje2 nk mnyendiri"..aku pn borak2 la kjp ngan dia...tp aku xleh trima..knape la c gemok 2 yg dpt...nsb bek la dia kwan rpat aku gak...klu x da lame aku kruskn..kisah sek rendah aku brakhir kt cni la..mcm2 g knangan yg xleh aku lpa...tp da lupa ckt2..xdpt la aku nk share ngan korg..

akn brsmbg lg nnt..tnggu dan bca jela..

No comments:

Post a Comment